Samenwerkende partijen:
en sympathisanten van:

Coalitieakkoord “Ferantwurde Foarút”

26/06/2026, 14:39

Vanavond presenteerden wij ons nieuwe coalitieakkoord 📖. Samen met Gemeentebelangen Dantumadiel, SGP en FNP bereikten wij een akkoord voor de komende bestuursperiode.

Vanavond presenteerden wij ons plan in het gemeentehuis aan de pers en belangstellenden. Daarbij lichtten wij onze belangrijkste ambities en keuzes voor de periode 2026-2030 toe.

Met dit akkoord zetten wij in op sterke en leefbare dorpen, voldoende woningen, goede voorzieningen en een financieel gezonde gemeente. Ondanks de beperkte financiële ruimte spraken de partijen de ambitie uit om te blijven investeren in projecten die bijdragen aan de leefbaarheid en het welzijn van inwoners.

Op maandag 23 juni bespreekt de gemeenteraad het coalitieakkoord. Tijdens deze openbare vergadering worden ook de wethouders, raadsleden en steunfractieleden officieel beëdigd. Belangstellenden zijn van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Vorig bericht
Volgend bericht